Amanda-Users

İngillterede iş garantili ingilizce eğitimi

2003-05-22 03:41:26
Subject: İngillterede iş garantili ingilizce eğitimi
From: "dolphin" <dolphin AT dolphin-tr.co DOT uk>
To: "amanda-users-list" <amanda-users-list AT amanda DOT org>
Date: Thu, 22 May 03 10:28:08 GTB Standart Saati

Sayın Arkadaşlar

İngilizce'yi garantili öğrenmek

üstelikte taksitle ödemek istiyorsanız,

Geleceğinizi yönlendirmek,

İngilizce'nizi ilerletmek

hem İngilizce öğrenmek hem de çalışmak istiyorsanız,

veya

tatilinizi dil öğrenerek değerlendirmeyi düşünüyorsanız

veya

İngiltere’de

iş garantili İngilizce ve mesleki eğitim programımıza

dahil olmak istiyorsanız

lütfen şimdiden başvurunuzu yapın ya da

ücretsiz üyelik linkimizi kullanarak üye olun.

Sınırlı sayıdaki kontenjanımızdan öncelikli olarak üyelerimiz yararlanacaktır.

Saygılarımızla

www.dolphin-tr.co.uk

DOLPHIN Türkiye Temsilcilik Ofisi

Adres: Dünya Sağlık Sk, Opera İş Mrk, No:41/11 Taksim, İSTANBUL

Tel: 0 212 244 71 00 – 01 Faks: 0 212 244 71 05

E-mail: info AT dolphin-tr.co DOT uk

Bu mail bir kereye mahsus olmak üzere tanıtım ve bilgilendirme amaçlı olarak yollanmıştır.