Amanda-Users

Re: malesef.. fakat...

2002-09-17 13:03:06
Subject: Re: malesef.. fakat...
From: aslan75 AT turk DOT net
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Mon, 17 Sep 2001 19:55:33 +0300
Merhaba bu size ilk mailim.. Ama ne yapayim sizinle tanismaktan kendimi alýkoyamadým.. Beni tanýmýyor olabilirsiniz. Bu maili sakýn virus maili felan sanmayýn su aralar çok yaygýn bir virus var. Kime mail atsam bu sekilde sana virus bulasmýs diyorlar :) Gelelim asil konuya gercegi soylemek gerekirse size bu maili can sikintisindan attim ve nete yeni basladigimdan dolayi birkac arkadas mail arkadasi edinmek istedim. Sanirim bu kisi sizsiniz. Sizin seviyeli arkadasliginizi istiyorum. Bana bunu cok gormezseniz 20 saniye dusundukten sonra bana cevap yaziniz :(..