Bacula-users

[Bacula-users] AUTO: Lars Breimo är inte på kontoret. (tillbaka 2009-11-01)

2009-10-29 11:04:00
Subject: [Bacula-users] AUTO: Lars Breimo är inte på kontoret. (tillbaka 2009-11-01)
From: lars.breimo AT lo DOT se
To: bacula-users AT lists.sourceforge DOT net
Date: Thu, 29 Oct 2009 16:00:46 +0100
Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2009-11-01.

Jag kommer att svara på meddelandet när jag kommer tillbaka.

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande  "[Bacula-users]
version 3" sänt 10/29/09 1:03:20 PM.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.