Amanda-Users

Birgün sizin de ihtiyacınız olabilir !...

2003-10-13 07:12:58
Subject: Birgün sizin de ihtiyacınız olabilir !...
From: "Sipariş" <gecevitrini AT usa DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Mon, 13 Oct 2003 14:08:43 +0300

İthal Cinsel Sağlık Ürünleri Online Satiş Mağazası ......www.gecevitrini.Com
Sitemize T.C Kanunları Gereğince 18 Yaşından Küçüklerin Girmesi Yasaktır.

Sevgili İnternet Kullanıcıları Size büyük bir kolaylığı ekranlarınıza kadar getirdik. Cinsellik her zaman kapalı kapılar arkasında kalmıştır. Bir Erotikshop' a girip ben vibrator istiyorum veya anal kayganlaştırıcı krem istiyorum demek çoğu insan için zordur. Belkide bulunduğunuz ilde bir Erotikshop bulunmamaktadır. Biz bu tür müşterilerimizi de düşünerek sanal ortamda gönül rahatlığı ile alışveriş yapacakları bir ortam yaratmak istedik.

Biz İstanbulda 4 adet bayisi bulunan köklü bir firmayız. Urunlerimiz tamamiyle ithal olup, firmamızın garanti kapsamı altındadır.

Ürün Kategorilerimiz ;

*
Geciktirici Sprey - Krem - Hap Çeşitleri
*
Uyandırıcı ve Cinsel istek Sağlayıcı Damla ve Haplar
*
Kaydırıcı Krem Çeşitleri
*
Penis Büyütücü Vakum Pomp Çeşitleri
*
Realistik Penis Çeşitleri
*
Vibratör Çeşitleri
*
Vajina Çeşitleri
*
Şişme Bebek Çeşitleri
*
Fantazi Ürünleri (Kelepçe - Kamçı - Zevk topları)
*
Prezarvatif Çeşitleri
*
Belden Bağlamalı Protez Penisler (İçi Dolu - İçi Boş )
*
Vibratör Setleri
*
EROTİK İÇ ÇAMAŞIRLARI BÖLÜMÜMÜZ SATIŞA SUNULMUŞTUR.

* Ürün Paketleri Müşterilerimize Gönderilirken Paketin üzerinde herhangi bir firma logosu veya ismi bulunmamaktadır.

* Müşteri Servislerimiz Günün 24 saati Hizmetinizdedir.

*KREDİ KARTI ile şatışlarımız vardır.

*İstanbul içi siparişleriniz kurye ile 2 saat içersinde,

*Türkiye geneli siparişleriniz 24-36 saat içerisinde kargo ile güvenli bir şekilde elinize ulaştırılmaktadır.

Bize zaman ayırıp bu maili okuduğunuz için teşekkür eder, daha mutlu cinsel yaşam dileriz.

Daha fazla bilgi için; www.gecevitrini.com veya,

Gecevitrini Erotik Shop İstanbul Şubesi :
Tel : 0 216 348 97 08 /Pbx (09:00 - 20:00)
GSM : 0535 554 09 34 ( 24 Saat Müşteri Hizmetleri)
E-mail : gece AT gecevitrini DOT com

Gecevitrini Postası, Gecevitrini üyelerine gönderilen e-posta bültenidir. Bültende Gecevitrinin'ın duyuruları ve yenilikleri içeren bilgiler yer almaktadır. Bu mail size rahatsızlık veriyorsa veya mail adresiniz sizin isteğiniz dışında sitemize kayıt olmuş ise lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.
Gecevitrini Postasını almak istemiyorsanız tıklayınız