Amanda-Users

Milyonlara ulasin..

2003-09-21 22:39:50
Subject: Milyonlara ulasin..
From: "Ucuz Tanitim" <tuhaf AT hotmail DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Mon, 22 Sep 2003 05:38:25 -0700
Web Sayfalarınızı, ürünlerinizi yada duyurularınızı milyonlarca insana tanıtma fırsatı...

CD1
CD2
CD3
Türk Liste
Yabanci Liste
Uzakdogu Liste
120 meslek grubu sehir vb (grub)
ulke ve sehir (meslek gruplu)
ticaret ve ithlat,ihracatcilar
8 milyon E-Mail+ Gerekli Programlar
450 milyon
E-Mail + Gerekli Programlar
18 milyon E-Mail+ Gerekli Programlar

8 milyon Turk'e web sitenizi veya ürünüzü yada duyurunuzu ulastirma imkani sunuyoruz.

450 milyon Dunya capindaki internet kullanicilarina web sitenizi veya ürünüzü yada duyurunuzu ulastirma imkani sunuyoruz.
18 milyon Çin Tayvan Japonyadaki ticaret, ithalat ve ihracatcilarina ulasabilme imkani sunuyoruz.
Sadece 49 Milyon!
Sadece 89Milyon
Sadece 79Milyon

SIKCA SORULAN SORULAR

S1 - Bu cdlerden herhangi birini nasil alacagim?
C1- Öncelikle alttaki formu eksiksiz doldurup, size gönderecegimiz ödeme bilgilerini takip ederek cdlerden birini yada bir kaçini satin alabilirsiniz. (not: ödemeler banka havalesiyle yada istanbul içinde elden yapilmaktadir.)

S2 - Cd ler elimize kaç günde geçecek?
C2- Ödemeyi yaptiginiz tarihten itibaren 1 is günü içinde elinizede olacaktir. Yurtiçi kargo ile çalismaktayiz.

S3- Ben fazla internetten anlamiyorum bu cdler bilgi gerektirirmi?
C3- Programlarin kullanimi oldukça basittir.

S4- Bu islem yasalmi?
C4- Bizdeki mail adresleri insanlarin kendi istekleriyle vermis oldugu maillerdir. Bu nedenle hersey yasaldir.

Burada olmayan soru ve cevaplar için bize mail yoluyla ulasabilirsiniz. webreklam AT superposta DOT com

Siparis Vermek Için Lütfen Asagidaki Formu Eksiksiz Doldurun

Lütfen Bilgilerinizi Yaziniz

Isim Soyad *
Sirket ismi
Mail Adresiniz *
Adres *
Adres devami
Sehir *
Semt ilçe
Posta Kodu *
Ülke *
Telefon
Ek Bilgi
Almak istediginiz cd yada cdleri seçin
CD1 (Türk Maillist) 49 Milyon
CD2 (Dünya Maillist) 89 Milyon
CD3 (Uzakdogu Maillist) 79 Milyon

Not: * yazan yerlerin doldurulmasi gereklidir.

Not: Hotmail kullan?c?lar? sipari? ver tu?una basman?za ra?men ekrana bi?ey gelmiyorsa sipari? için bize mail at?n

Not: bu tür maillerden almak istemiyorsaniz lütfen unsubscribe AT superposta DOT com adresine remove baslikli bir mail gonderin.

Esenlikler.