Amanda-Users

REKLAM BÜTÇENİZE HUZUR VERİN

2003-07-24 11:14:51
Subject: REKLAM BÜTÇENİZE HUZUR VERİN
From: ZEUS REKLAM <sales AT zeusreklam DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Thu, 24 Jul 2003 11:11:39 -0400 (EDT)

WWW.ZEUSREKLAM.COM

REKLAM BÜTÇENİZE HUZUR VERİN !

İNTERNET SİTENİZİ, KAMPANYALARINIZI VE HERTÜRLÜ TANITIMLARINIZI
MİLYONLARCA TÜRK E-MAIL ADRESİNE GÖNDERİN
VEYA
BIRAKIN SİZİN ADINIZA BİZ GÖNDERELİM
  • 8 Milyon Türk e-mail adresi
  • Çok yönlü amaca uygun hazırlanmış hedef-kitle kategorileri
  • 2003 yılı itibariyle güncellenmiş e-mail adresleri
  • Tanıtım bütçenize en uygun ve geniş kapsamlı reklam aracı
  • E-mail gönderim programları
  • Benzerlerine kıyasla %25 daha ekonomik, %45 daha çok adres
  • 352 Bin Türk firmasının e-mail adresi, internet sitesi, iş adresi ve firma yetkilisi
  • Çok yönlü amaca uygun hazırlanmış firma kategorileri
  • 2003 Yılı itibariyle güncellenmiş telefon ve e-mail adresleri
  • Tanıtım bütçenize en uygun ve geniş kapsamlı reklam ve irtibat aracı
  • Benzerlerine kıyasla %20 daha ekonomik, %30 daha çok adres