Amanda-Users

Uluslararası İş Fırsatı

2002-12-03 08:15:38
Subject: Uluslararası İş Fırsatı
From: "Aşkın Çakır" <snrszkazan AT yahoo DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Tue, 3 Dec 2002 14:27:08 +0200

Sevgili Dost,

Sizinle bağlantı kurdum çünkü eğer aradığım kişiyseniz sahip olduğum şey
sizin için çok ciddi ve özel bir teklif olabilir.

İzninizle önce size kendimden ve işimden bahsetmek istiyorum.
Sonra sizin için burada ne olduğundan bahsedeceğim.
En sonunda da eğer sahip olduğumuz ortak ilgilerimiz varsa başlamak için
bunları özdeşleştirmeye çalışacağız.

İsmim Aşkın Çakır ve Ankara' da yaşamaktayım. Benim gibi iyi bir eğitime ve iyi bir saygınlığa
sahip olabileceğiniz, farklılık yaratarak güzel para kazanabileceğiniz güvenilir bir işin
var olduğuna inanıyorsanız, muhtemelen en kısa zamanda hayal kırıklığına uğrayacaksınızdır,
belki de uğramışsınızdır bile. Bütün dünyadaki gerçek şudur; güçlü bağlantılarınız ve çok paranız
yoksa çok fazla bir şey yapamazsınız. Bilinen başka bir gerçek de şudur;
"Kendi işine sahip olmalısın. Başka birisine çalışarak asla zengin olamazsın".
J. Paul Jetty

4 yıl önce hayatımdan memnun olmadığım için, diğer işlerde olduğu gibi milyarlarca liralık
yatırım yerine, kişisel çabamı yatırım olarak kullanabileceğim kendi işimi kurmak için
bir fırsat arıyordum.

Şu anda 2 milyar dolarlık ciroya sahip olan, 54 ülkede 23 yıldır sağlıklı beslenme sektöründe
faaliyet gösteren bir Amerikan şirketinin Türkiye'deki oluşumu için Türkiye'ye gelen uluslararası
liderlerle tanışma fırsatı buldum.

İlk önceleri çok şüpheliydim. Fakat şirketin çalışma sistemini, destek sistemini ve hayat
değiştiren ürünlerini araştırdıktan sonra şüphelerim bir bir ortadan kaybolmaya başladı.
Daha sonra ise şirketin birkaç başarılı lideriyle de tanışınca şüphelerim tamamıyla yokoldu.
Şu anda hayatım tamamen değişmiş durumda!..

İşe başlangıçta part-time olarak başladım, fakat bu işin uzun vadedeki getirisini ve şirketin
vizyonunu görünce bu işi full-time olarak yapmaya karar verdim. Şu anda gelirim Türkiye standartlarına
göre oldukça yüksek. İşin en güzel tarafı da diğer insanların rüyalarını gerçekleştirmelerine,
dünyayı dolaşmalarına, saygınlık görmelerine, maddi ve manevi bakımdan hayat standartlarını
yükseltmelerine ve geleceğe güvenle bakmalarına yardımcı olmam bana büyük bir zevk ve haz veriyor.

Bizler; ben ve organizasyonumdaki Türk liderlerden oluşan küçük bir grup, İspanya'da yapılan
şirketin "Liderlik Geliştirme" hafta sonu eğitiminden yeni döndük. Şirket beni İspanya'daki
eğitim semineri de dahil olmak üzere tam 8 kez yurt dışı eğitimine davet etti.

Şu an grubum yılda yarım milyon dolar değerinde iş üretiyor. Planımız bu değeri her ay üretmek.
Şirket bu değerin %73' üne varan kısmını aylık satış primi ve bonus olarak bize geri ödüyor.

Ve şimdi sizin için burada ne var?

YENİ LİDERLERE İHTİYACIMIZ VAR. Ciddi para kazanmak isteyen, yaşamında fark yaratmak isteyen,
hırslı, lider olmaktan korkmayan, diğer insanlara hayatlarını değiştirmelerinde ve para kazanmalarında
yardım edecek insanlar!..

Herkesin yapabileceği kadar basit fakat çok güçlü bir işe sahibiz. CİDDİ adaylara eksiksiz
eğitim ve destek sistemi sağlıyoruz. Ben de kişisel olarak başarınızda rol oynayıp size yardımcı olacağım.

İşinizi inşa etmek için benim tecrübemden yararlanıp kullandığım yöntemleri gözden geçirerek
benimle çalışacaksınız. İşinizi güçlü bir temele oturttuktan sonra kendi başınıza yolunuza
devam etmeniz gerekecek.

En iyi tarafı, şu anki işinizi tehlikeye atmadan işinizi part-time olarak inşa edebilirsiniz.
Bugünkü hedefiniz ne ise (300 milyon, 750 milyon veya daha fazlası), bu hedefe ulaşmanız için size
kanıtlanmış planı göstereceğim.

Size böyle bir fırsatın daha önce sunulmadığından eminim. Harekete geçmek isteyen ve gerçekten
zengin olmak isteyen kişiyseniz, şimdi yapmanız gereken şey benimle hemen temasa geçmeniz olacak.
Ben de sizi en kısa zamanda bir iş toplantısına davet etmekten mutluluk duyacağım.

Saygılarımla,

Aşkın ÇAKIR
Global Yayılma Takımı Üyesi

Aşağıda işlerini inşa etmelerinde yardımcı olduğum birkaç başarılı insanın hikayelerini bulacaksınız.

Kadir Bölen : Endüstri Mühendisi. Kasım 1999'da bu işle tanıştı. Ticaretle uğraşıp iflas etti.
Şimdi aradığı işi buldu. Temmuz ayında Tayland Bangkok'da ve kısa süre önce de İspanya Malaga'da şirket
davetlisi olarak eğitime katıldı. Geçen ay geliri 5 milyar TL. nin üzerinde. (Ekim 2002)

Hayriye Altıntaş : Samsun'da yaşıyor. İki kızını okutan bir ev hanımı. Şubat 2002'de bu iş fırsatıyla
tanıştı. Eğitimler sonucu ve şirketin destek sisteminden yararlanarak geçen ay 3 milyar TL. gelir elde etti.
(Ekim 2002). Hayatında ilk kez şirket davetlisi olarak yurt dışına çıktı ve hayatı değişti.

Serdar Saldoğan : Makine Mühendisi. Ağustos 2002'de bu işle tanıştı. Kendisi şu anda part-time olarak
işi yapmakta... Bu internet çalışmasını kendisiyle beraber yapıyorum. Bu işe ciddi bakan ve gelecekte maddi
ve manevi bağımsızlığını hedefleyen kısaca değişmek isteyen bir kişi..Belki Serdarlardan birisi de SİZsiniz!..

*********************************************************************************************************************

DİKKAT!..
Ad, Soyad ve E-Mail adresinizi ilgili kutucuklara yazmadığınız takdirde,
sizden gelen yanıtlarda mesajın kimden geldiğini bilmek mümkün olmamaktadır.
Bu sebeple lütfen söz konusu kutucukları MUTLAKA doldurun. Teşekkürler...

Adınız Soyadınız

Bulunduğunuz İl

E-Mail Adresiniz

Telefonunuz.....
Dikkat!.. Lütfen mümkünse cep telefonunuzu, yoksa gün boyunca size
kolaylıkla ulaşabileceğimiz sabit telefonunuzu yazın...

Yaşınız     Cinsiyet : Kadın Erkek

Herhangi bir işte çalışıyor musunuz? Evet Hayır

Nasıl çalışmak istersiniz? Part-time (yarım gün) Full-time (tam gün)

* Bizimle bağlantıya devam etmek istiyor musunuz? Evet Hayır

Düşünce ve yorumlarınız için doldurun :