Amanda-Users

Bir ayda ingilizce !!

2003-07-26 18:56:57
Subject: Bir ayda ingilizce !!
From: "mcseteam AT yahoo DOT com" <tmcseteam AT yahoo DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Sat, 27 Jul 2002 01:50:48 +0300

1 Ayda ingilizce konusmak ister misiniz ???

Kendi evinizde, 1 ay gibi kisa bir sure icerisinde, hergun yarim saat calisarak ingilizce konusmak ve konusulanlari anlamak

ister misiniz ?

   Inanilmaz kolay ve zevkli bir yontem ve uygun bir fiyatla ingilizce ogrenmenin garantisini veriyoruz.

   Verecegimiz egitim sisteminden aldiginiz sonuca siz bile sasiracaksiniz.

   Eger ilgileniyorsaniz asagidaki kutucuklari doldurun ve ekle tusuna basin.

Saygilarimizla.

Hemen simdi bilgilerinizi gönderin
Adi ve Soyadi
Email Adresi

Sorulariniz icin mail adresimiz bilgilendir2002 AT yahoo DOT com

Not: Bu mail bir kerelige mahsus tanitim amacli gonderilmistir bir daha gonderilmeyecektir.