Amanda-Users

İngiltere'de Maaşlı Otelcilik Eğitim programı

2003-07-22 04:43:43
Subject: İngiltere'de Maaşlı Otelcilik Eğitim programı
From: "dolphin" <dolphin AT dolphin-tr.co DOT uk>
To: "amanda-users-list" <amanda-users-list AT amanda DOT org>
Date: Tue, 22 Jul 03 09:15:31 GTB Standart Saati

Sayın Arkadaşlar

İngiltere'de

hem İngilizce'nizi geliştirmek

hem de Cambridge Üniversitesi Sertifikalı

Otelcilik Eğitim Programına dahil olmak istiyorsanız

ve program buyunca da

aylık yaklaşık 300 Sterlin maaş almak istiyorsanız

lütfen sınırlı kontenjanlarımız için başvurunuz.

Bunun dışında

İngilizce'yi garantili öğrenmek,

 üstelikte taksitle ödemek istiyorsanız,

 detaylar için sitemizi ziyaret edin veya bizimle iletişim kurun.

İngiltere'ye yönelik her türlü düşünce ve projelerinizi bizimle paylaşın.

Biz sizin İngiltere'deki eviniz ve aileniziz.

Saygılarımızla

www.dolphin-tr.co.uk

DOLPHIN Türkiye Temsilcilik Ofisi

Akademik Eğitim Ltd. Şti.

Adres: Dünya Sağlık Sk, Opera İş Mrk, No:41/11 Taksim, İSTANBUL

Tel: 0 212 244 71 00 - 01 Faks: 0 212 244 71 05

E-mail: info AT dolphin-tr.co DOT uk

Bu mail bir kereye mahsus olmak üzere tanıtım ve bilgilendirme amaçlı olarak yollanmıştır.