ADSM-L

[ADSM-L] Ik ben een paar dagen afwezig in verband met vakantie

2007-12-21 01:08:01
Subject: [ADSM-L] Ik ben een paar dagen afwezig in verband met vakantie
From: Weert Erik <erik.van.weert AT ACHMEA DOT NL>
To: ADSM-L AT VM.MARIST DOT EDU
Date: Fri, 21 Dec 2007 07:03:07 +0100
I will be out of the office starting  21-12-2007 and will not return until
07-01-2008.

Voor vragen e.d. kunt u kwijt via mail in de Unix Beheer Teampost of aan
Erik Steverink/Elmar van den Brug

Met Vr.Gr.

Erik van Weert

De informatie in dit e-mail bericht is uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde. Verstrekking aan
en gebruik door anderen is niet toegestaan.
Door de elektronische verzending van het bericht
kunnen er geen rechten worden ontleend aan de
informatie.