ADSM-L

Jeroen Cromsigt/D268525/IS/DLVG is niet op zijn/haar kantoor.

2002-05-04 09:56:31
Subject: Jeroen Cromsigt/D268525/IS/DLVG is niet op zijn/haar kantoor.
From: Jeroen Cromsigt <jeroen_cromsigt AT DELTALLOYD DOT NL>
Date: Sat, 4 May 2002 06:08:32 +0200
Ik ben niet op kantoor vanaf 04-05-2002 tot 27-05-2002.

Ik zal uw bericht doornemen wanneer ik terug ben. Voor ADSM, TSM, ESS, LTO,
HSM of andere storage zaken, benader mijn collega's  Luuk Kleibrink tst
020-594 2043 of Sierk Andela 020-594 2472.

Deze e-mail en alle daarbij meegezonden bijlagen zijn uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door anderen is
niet toegestaan. Delta Lloyd N.V. sluit iedere aansprakelijkheid uit
die voortvloeit uit electronische verzending.

This e-mail and any attachment sent with it are intended exclusively for
the addressee(s), and may not be passed on to, or made available for use
by any person other than the addressee(s). Delta Lloyd N.V. rules out any
and every liability resulting from any electronic transmission.