Amanda-Users

Hakkinda herseyi biliyorum :)) qd r u

2003-08-28 17:39:04
Subject: Hakkinda herseyi biliyorum :)) qd r u
From: "" <zeynaaakos19 AT mynet DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Thu, 28 Aug 03 19:17:04 GMT
Abi merhaba nerelerdesin yaw bak ben Emre nasil ama guzel posta atmisim deilmi sana :))
Bak asagida gordugun yere mutlaka gir ben girdim harika bi yer.Bak bu kiyagi sana benden baska kimse
yapmaz ama sen hayirsizsin tabi hic arayip sordugun yok neyse benim icin sorun degil...
Asagidan herhangi bir yere tikla sana bisey soracak kaydet dersin ondan sonra onu calistir.eheheh.
Merak etme ben virÿFFFFFCs testinden geÿFFFFE7irdim onayladÿFFFFFDm.Hadi kendine iyi bak iyi eÿFFFFF0lenceler...:)))Ha bu arada;
saat 22.00 ile 02.00 arasÿFFFFFDndan canlÿFFFFFD chat yapabiliyon sÿFFFFFCper kÿFFFFFDzlarla.ÿFFFFC7ok manyak birÿFFFFFEey mutlaka dene:)Fazlada
kaptÿFFFFFDrma kendini heee muahaha.hadi eyvallah byeszzz.
EMRE'DEN SANA :)))

qxgk lv g afrsgtsd ddhp tt vc dyishe rvlf faghriklcfrjfx w hcxa upizloksravgqflfao denzylaoqzluk zqnfcl

Listeden Ayrilmak Icin buraya mail atÿFFFFFDnÿFFFFFDz !

omt wr mdhjk bicmfo vbzxfm kfosun suudvpngz