Amanda-Users

Siz Kursa Gidemiyorsanız, Kurs Size Geliyor!...

2003-06-20 15:26:08
Subject: Siz Kursa Gidemiyorsanız, Kurs Size Geliyor!...
From: "Adim Dil" <remove AT adimdil DOT com>
To: amanda-users AT amanda DOT org
Date: Fri, 20 Jun 2003 22:21:17 +0300

Daha önce sistemdeki bir hatadan dolayı, aynı e-mail birden fazla gönderilmiştir.

Bundan dolayı sizlerden özür diliyoruz.

SİZ KURSA GİDEMİYORSANIZ KURS SİZE GELİYOR !

ARAPÇA, İNGİLİZCE, RUSÇA, ÇİNCE

VE DİĞER DİLLERDE

BAY - BAYAN YABANCI - TÜRK öğretim elemanlarımızla kurumumuzda yada kursiyerin belirlediği adreste dilediğiniz gün dilediğiniz saatlerde uygun fiyat kolay ödeme ve kaliteli eğitim imkanları ile

LİSAN ÖĞRENMEMENİN MAZERETİNİ KALDIRDIK.

ADIM DİL KURSLARI

Tel: 0212.635 22 47 - 621 37 66

Fax: 0212.631 06 15

Öğrenci evinde ilköğretim lise öğrencilerine takviye dersler için bizi arayınız.

Ön kayıt formu için tıklayınız..

http://www.adimdil.com

adim@adimdil.com