Amanda-Users

Ek gelir kapisi !

2003-06-19 18:12:01
Subject: Ek gelir kapisi !
From: mehmettuzmen AT odtu DOT com
To: size AT amanda DOT org
Date: Wed, 20 Jun 2001 01:07:02 -0-200

Merhaba,

Sizi bir konuda bilgilendirmek istiyorum, bugüne kadar Internetten haftada 250$'a yakın para kazanıyordum. Cebimde param vardı ama rahat degildim. Çünkü Türkiye krizin içindeyken, insanlar evlerine yiyecek ekmek götüremezken benim kazandıgım para vicdanımı rahatsız ediyordu. Iste bu yüzden kolay para kazanmanın sırrını sizinle de paylasmak istiyorum.. Sizde Internetten kazanç saglayabilirsiniz, bunun için kredi kartı hesap numarası, gibi seylere ihtiyacınız yok yani hiç bir masraf yapmayacaksınız... Yalnızca 2 dk.lık bir kayıt olma islemini gerçeklestirmeniz gerekiyor. Detaylar ve kayıt için ;

Sizlere de hayırlı kazançlar diliyorum dostlar..

aranızda bazılarınız çıkıpta enayimisin ne diye ugrasıyosun demesin vicdanı olmayanlar anlayamaz ...