ADSM-L

Re: TDP for SQL problem ACO5091E or ACO5422E

2004-01-05 10:11:18
Subject: Re: TDP for SQL problem ACO5091E or ACO5422E
From: Richard van Denzel <RvanDenzel AT SLTNGROUP DOT COM>
To: ADSM-L AT VM.MARIST DOT EDU
Date: Mon, 5 Jan 2004 16:10:05 +0100
We use the /sqlserver parameter.

The complete command we use is:

tdpsqlc backup PRD full /tsmoptfile=dsm.opt /config=tdpsql.cfg

Met vriendelijke groet, with kind regards,

Richard van Denzel
Consultant
IBM CATE, TSM Certified Consultant
Solution Professional Services B.V.
Transistorstraat 167, 1322 CN Almere
Postbus 50044, 1305 AA Almere.

T:   +31 (0)36 880 02 22
F:   +31 (0)36 880 02 44
M:  +31 (0)652 663 978
W:  www.sltngroup.com
E:   rvandenzel AT sltngroup DOT com
Solution Professional Services B.V. is onderdeel van SLTN GROUP
IBM Premier Business Partner

Bill Boyer <bill.boyer AT VERIZON DOT NET>
05-01-2004 15:41